جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متن خبر

Telegram
Email
Print

حل مشکلات ترافیک شهری و شهرسازی تنها در سایه همدلی و تعاملات شورای شهر، شهرداری و راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی میسر خواهد بود.

دیدار رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی در محل دفتر ریاست سازمان نظام مهندسی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این دیدار که با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورا، مهندس علی اربابی رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی و مهندس سید محسن موسوی رئیس مرکز آمزش و پژوهش شورای اسلامی شهر بجنورد، برگزار گردید مهندس کیان حصاری به مشکلات ترافیک شهری و شهرسازی در شهرهای استان بویژه شهر بجنورد اشاره کردند و عنوان کردند حل مشکلات مذکور تنها در سایه همدلی و تعاملات شورای شهر ، شهرداری و  راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی و توجه به‌زیرساخت های تاسیسات شهری میسر خواهد بود .

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان افزود: شورای شهر و مدیریت شهری می تواند از ظرفیت مهندسان برای معماری، زیباسازی و سایر نیازهای شهری و شهرسازی بنا به فراخور نیاز و در راستای ارتقاء کیفیت زندگی و رفاه و آسایش همشهریان استفاده کنند.

وی در خاتمه بیان نمود: آمادگی همکاری، همفکری و مشارکت را در موارد مذکور و سایر زمینه هایی که پتانسیل آن در سازمان استان وجود دارد را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار ضمن تبریک انتخاب ریاست و هیات رئیسه جدید سازمان و بررسی مشکلات در حوزه عمران معماری و شهرسازی ، بر تعاملات و همکاری های بیشتر شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری با جامعه مهندسی استان تاکید کردند.

اطلاعیه های مهم

آخرین اخبار