جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متن خبر

Telegram
Email
Print

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور 

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، علی فخرانی تصریح کرد: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی، معماری صلاحیت های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحیت های(نظارت،محاسبات، اجرا)، تاسیسات مکانیکی صلاحیت های(طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی صلاحیت های(طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در پایه سه و آزمون های طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی در تاریخ های ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ بطور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و در همین راستا در استان خراسان شمالی نیز این آزمون در روزهای مذکور انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی ساختمان با شرکت مجموعا دو هزار ۳۰۴ نفر داوطلب شامل ۴۳۳ داوطلب زن و یک هزار و ۸۷۱ داوطلب مرد همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می شود.

فخرانی اظهار کرد: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و بعدازظهر در دانشگاه دولتی بجنورد واقع در  ۴ کیلومتری بجنورد برگزار خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی به نحوه دریافت کارت ورود به آزمون اشاره و ادامه داد: شرکت کنندگان در مجموعه آزمون های ورود به حرفه مهندسان می توانند جهت دریافت کارت ورود به آزمون به آدرس های inbr.ir مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند.

گفتنی است نتایج این آزمون ها از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون ها به نشانی inbr.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعیه های مهم

آخرین اخبار