جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متن خبر

Telegram
Email
Print

مکاتبات بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری بر خط می شود.

با راه اندازی نرم افزارهای جدید در سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری، ارتباط بین این دو سازمان بر خط خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، رئیس سازمان استان در نشست مشترک با معاونت شهرسازی شهرداری بجنورد در محل سازمان، از ارتباط نرم افزاری بین این دو سازمان خبر داد و گفت: با راه اندازی نرم افزارهای جدید در سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری، ارتباط بین این دو سازمان بر خط خواهد شد و بسیاری از مراجعات حضوری کاهش خواهد یافت.

مهندس کیان حصاری در این دیدار با اشاره به تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص لزوم ثبت رده انرژی برای ساختمان ها گفت: بخشی از اجرای دستورالعمل رده بندی انرژی به عهده شهرداری ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان است و لازم است در خصوص هماهنگی برای اجرای این موضوع، جلسات کارشناسی برگزار گردد.

در ادامه دکتر مقدمی، معاونت شهرسازی شهرداری بجنورد در این دیدار از راه اندازی نرم افزار جدید در شهرداری بجنورد بمنظور ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مراجعه کنندگان خبر داد و گفت: فرایند کنترل نقشه در این نرم افزار کاهش محسوسی خواهد داشت.

وی در خاتمه از ارتباط بین شهرداری، سازمان نظام مهندسی و سازمان تأمین اجتماعی بعنوان بعنوان دستگاه های متولی ساخت و ساز، بصورت فیبر نوری در آینده نزدیک خبر داد.

اطلاعیه های مهم

آخرین اخبار