جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متن خبر

Telegram
Email
Print

دکتر حمزه شکیب: باید به نظام مهندسی ساختمان در امر کیفیت با رویکرد فناوری های نوین نگاه تحول گرایانه داشته باشیم.

دکتر شکیب سرپرست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در این همایش با اشاره به نقش نظام مهندسی ساختمان در امر کیفیت و فناورانه سازی ساختمان ها، گفت: باید به نظام مهندسی ساختمان در امر کیفیت با رویکرد فناوری های نوین نگاه تحول گرایانه داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با سرعتی که حوزه ساخت و ساز دارد و تحولی که علم در این حوزه ایجاد کرده نیاز است برنامه های ویژه ای با نگاه تحول گرایانه برای ارتقای کیفیت و بهره وری از فناوری های نوین داشته باشیم تا بتوانیم محصول خوب و شایسته به مردم عرضه کنیم.

وی افزود: با توجه به مبحث ۲۲ وضع مقررات ملی ساختمان به منظور ایمنی، بهره دهی مناسب و آسایش و صرفه اقتصادی، اجرا و کنترل آن در جهت حمایت از مردم به عنوان بهره برداری از ساختمان ها و فضاهای شهری را فراهم کنیم.

شکیب خاطر نشان کرد: رعایت مقررات ملی سازمان، ضوابط و مقررات شهرسازی و مفاد طرح های جامع و تفضیلی و هادی از سوی تمام دستگاههای دولتی، شهرداری، سازندگان، مهندسان و بهره برداران ضروری است.

وی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم تا حیثیت مهندسی رو حفظ کنیم، بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به تنهایی نمی تواند کارها را انجام دهد و ما بایستی اشکالات در حوزه ساخت و ساز رفع کنیم و و این فضارا تغییر دهیم و به سمتی برویم تا مردم به عنوان مرجع علمی مارا بپذیرند.

اطلاعیه های مهم

آخرین اخبار