جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متن خبر

Telegram
Email
Print

برگزاری پنجمین همایش ملی “زلزله، مدیریت بحران، دورنمای آینده” با حضور سرپرست شورای مرکزی ، رؤسا و اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان ها در خراسان شمالی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی خبر داد: برگزاری پنجمین همایش ملی “زلزله؛ مدیریت بحران و دورنمای آینده” با حضور سرپرست شورای مرکزی ، رؤسا و اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان ها در خراسان شمالی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی از برگزاری پنجمین همایش ملی “زلزله؛ مدیریت بحران و دورنمای آینده” در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد خبر داد.

کیان حصارى در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان، با بیان اینکه پنجمین همایش ملی “زلزله؛ مدیریت بحران و دورنمای آینده” به مدت دو روز از تاریخ ٣١ خردادماه لغایت یکم تیرماه در استان خراسان شمالی برگزار می شود، تصریح کرد: در رایزنی با شورای فنی استان خراسان شمالى و سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور مقرر شده است شرکت در این دوره به عنوان یک دوره ارتقا پایه برای کارکنان دولتی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور متخصصان سراسر کشور که حوزه صنعت ساختمان فعال هستند با هدف انتقال تجارب مهندسی در صنعت ساختمان سازی برگزار می شود، در تشریح محورهای این همایش ملی گفت: انتقال تجارب مهندسی در صنعت ساختمان، دورنمای استاندارد ۲۸۰۰ در پهنه بندی لرزه ای، حقوق مهندسی در ساخت و ساز شهری، آسیب پذیری لرزه ای ساختمان ها و فن آوری های نوین در صنعت ساختمان، مدیریت بحران در شریان های حیاتی، نکات ویژه در مدل سازی رفتار لرزه ای سازه ها و نگرش اجرایی به پیوست ششم استاندارد ۲۸۰۰ محورهای پنجمین همایش ملی “زلزله؛ مدیریت بحران و دورنمای آینده” هستند.

به گفته مهندس حصارى همایش ملی “زلزله؛ مدیریت بحران و دورنمای آینده” از سوی نظام مهندسی استان خراسان شمالی با مشارکت استانداری خراسان شمالی، اداره کل راه و شهرسازی این استان و اتاق بازرگانی برگزار می شود و متخصصان، کارشناسان و دانشجویان رشته های معماری و عمران از تمامی استان ها در این همایش حضور خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه این همایش دو روزه با مجوز ارتقا پایه مهندسین رشته های معماری و عمران، صلاحیت نظارت و اجرایی دارد، خاطر نشان کرد: طبق رایزنی های صورت گرفته مجوز ارتقا شغلی ساعات حضور در این همایش برای کارکنان دولت از شورای فنی استان و سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور گرفته شده است به طوری که شرکت در این گردهمایی علمی یک دوره ارتقا پایه شغلی محسوب می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی ، خاطر نشان کرد: بخشی از شرکت کنندگان این همایش اعضای نظام مهندسی هستند که برای ارتقا پایه حضور می یابند و بخشی نیز کارکنان دولت و شهرداری ها که با کسب گواهینامه پایانی این همایش، شرایط ارتقا شغلی برایشان فراهم می شود.

به گفته مهندس حصارى در حاشیه پنجمین همایش ملی “زلزله؛ مدیریت بحران و دورنمای آینده”، نمایشگاه صنعت ساختمان و کارگاه های جانبی نیز برگزار می شود تا این همایش از شکل و شمایل آکادمی و مقاله ای خارج شده و بیشتر به صورت کاربردی میزبان متخصصان و دانشجویان رشته های معماری و عمران باشد. ضمن آنکه شرکت های حاضر در این همایش نیز به صورت مجزا کارگاه های آموزشی محصولات خود را برگزار خواهند کرد.

اطلاعیه های مهم

آخرین اخبار