جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متن خبر

Telegram
Email
Print

مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اجرایی دفتر نمایندگی شیروان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، مراسم تکریم و معارفه مدیر اجرایی دفتر نماندگی شیروان روز دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور ریاست، تعدادی از اعضای هیأت مدیره سازمان و تعدادی از اعضا و پیشکسوتان شهرستان شیروان در محل دفتر نمایندگی شهرستان برگزار شد.
در ابتدای جلسه مهندس حصاری، اساس و پایه تغییرات مدیریتی را تزریق تفکر پویا و افکار و ایده های نو به سیستم دانست و گزارشی از روند انتخاب مدیر اجرایی جدید در جلسات هیأت مدیره ارائه نمود.
در خاتمه جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس محمدرضا جعفری در طول دوران خدمت ، دکتر حسن مرادی به عنوان مدیر جدید اجرایی دفتر نمایندگی شهرستان معرفی شد.
اهم مواردی که در جلسه توسط ریاست سازمان استان بر اجرای آن توسط مدیر اجرایی دفتر نمایندگی با همراهی و همکاری پیشکسوتان شهرستان مورد تأکید قرار گرفت:

  • توجه به دستور کار وزارت راه و شهرسازی و سازمان های نظام مهندسی در سال جدید، مبنی بر اجرای مبحث ۱۹ با عنوان صرفه جویی در مصرف انرژی و مبحث ۲۲ با عنوان تعمیر و نگهداری ساختمان ها توسط دفتر نمایندگی شهرستان
  • تقویت همکاری ، همدلی و تعامل با ادارات مرتبط در راستای استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت مهندسان شهرستان به عنوان دومین شهر استان
  • تأکید بر بحث آموزش و بروز رسانی دانش مهندسان شهرستان
  • هماهنگی با سازمان استان در راستای اجرای سیاست های ابلاغی توسط هیأت مدیره
    پس از پایان مراسم، بازدیدی توسط اعضای هیأت مدیره از محل زمین در حال احداث دفتر نمایندگی انجام شد.

اطلاعیه های مهم

آخرین اخبار