جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متن خبر

Telegram
Email
Print

اطلاعیه بازنگری نتایج مجموعه آزمونهای نظام مهندسی مردادماه ۱۴۰۰

پیرو اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان، معماران تجربی و صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ مورخ مردادماه ۱۴۰۰، بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم آزمونهای یاد شده می رساند، با عنایت به بررسی های در حال انجام پیرامون بازنگری در نتایج آزمون های ورود به حرفه و بررسی سوالات توسط کمیته های طراحی سوالات و کمیته های تجدیدنظر، نتایج قطعی آزمونهای موصوف در حال استخراج است و تغییرات لازم در کارنامه داوطلبان اعمال خواهد شد. لذا کلیه داوطلبان محترم می توانند از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۲۳ با مراجعه به سامانه آزمون ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

در اجرای دستورالعمل ثبت نام آزمون های مردادماه ۱۴۰۰ با توجه به بررسیهای دقیق صورت گرفته، نتایج اعلام شده قطعی می باشد و صرفأ قبولی شرکت کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق راهنمای ثبت نام آزمونها احراز نموده اند مورد تائید بوده و نتایج یاد شده به مدت ۳ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار می باشد. آن دسته از شرکت کنندگانی که موفق به کسب حدنصاب قبولی نشده اند می توانند در آزمون های دوره بعد شرکت نمایند.

در خاتمه خاطر نشان می سازد، گواهی قبولی صرفا یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط، تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به کار ایجاد نمی کند.

اطلاعیه های مهم

آخرین اخبار