جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متن خبر

Telegram
Email
Print

اطلاعیه واحد آموزش سازمان در خصوص صدور پروانه پذیرفته شدگان آزمون مرداد ۱۴۰۰

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسی مرداد ۱۴۰۰ ، به اطلاع می رساند: پذیرفته شدگان می بایست جهت سیر مراحل صدور پروانه ، در اسرع وقت نسبت به عضویت در سازمان نظام مهندسی استان اقدام نمایند.                          

بند۱: پذیرفته شدگان آزمون ورودبه حرفه مهندسی رشته های عمران و معماری(صلاحیت اجرا) جهت صدور پروانه می بایست در دوره های ورود به حرفه اجرا ( ۷۶ ساعته) و دوره مبانی سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE)  ویژه صدور پروانه (۸ساعته) شرکت نمایند. لازم به ذکر است دوره های ورودبه حرفه ۷۶ ساعته ،  از تاریخ برگزاری به مدت ۵ سال  و دوره HSE صدور ، از تاریخ برگزاری به مدت ۳ سال اعتبار دارند.

بند۲: افرادی که در آزمون ورود به حرفه مهندسی مرداد ۱۴۰۰ نمره آنها ۴۸ و ۴۹ شده است می بایست تا اسفند ۱۴۰۱ در دوره های آموزشی که متعاقبا اطلاعیه آن اعلام خواهد شد شرکت نمایند. بدیهی است پس از مهلت اعلام شده،  امکان شرکت در دوره ، جهت جبران کسری نمره وجود نخواهد داشت.

** افرادی که در رشته عمران و معماری (صلاحیت اجرا) نمره آزمون آنها ۴۸ و ۴۹ شده است، علاوه بر دوره های جبران کسری نمرات ، می بایست در دوره های بند ۱ ( ورودبه حرفه۷۶ ساعته و HSE صدور) نیز شرکت نمایند. 

****جهت  صدور پروانه در سایر رشته ها و صلاحیتها ،  نیاز به گذراندن دوره نمی باشد****

                                                                                                                     واحد آموزش نظام مهندسی خراسان شمالی

اطلاعیه های مهم

آخرین اخبار