جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متن خبر

Telegram
Email
Print

اولین جلسه و نشست تخصصی شهرداری بجنورد و سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.

اولین جلسه و نشست تخصصی شهرداری بجنورد و سازمان نظام مهندسی ساختمان، با حضور شهردار بجنورد و معاونین و مدیران مناطق مختلف شهرداری و هیات رئیسه سازمان در محل دفتر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، در ابتدای جلسه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب شایسته آقای دکتر حمیدی به سمت شهردار بجنورد، و تقدیر و تشکر از حضور شهردار و همکاران محترم در سازمان، همکاری های مشترک شهرداری با سازمان نظام مهندسی ساختمان را بسیار مهم و تأثیر گذار دانست.

وی در ادامه گزارشی از اهداف و برنامه های این دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان که مهمترین هدف آن شفاف سازی عملکرد سازمان و سرعت بخشیدن در ارائه خدمات می باشد ارائه نمود.

وی افزود: هم اکنون بزرگترین معضل استان ساخت و سازهای غیر مجاز بوده که انشالله بتوانیم با همکاری شهرداری، سایر ارگان ها و سازمان ها این موارد را به حداقل برسانیم.

مهندس کیان حصاری در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت مهندسین عضو سازمان، بالغ بر ۵ هزار نفر مهندس عضو، در پروژه های عمرانی و شهرسازی را مورد تأکید قرار دادند و همچنین بر مشارکت مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در کمیسیون ها و کمیته های تخصصی مرتبط با شهرداری تأکید نمود.

  در خاتمه موضوعات و مباحث تکریم ارباب رجوع ، بسط و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان در قالب انعقاد تفاهم نامه مشترک فیمابین، موضوعات کمیسیون ماده ۱۰۰ و تأییدیه های استحکام بنا، رسیدگی به موقع به گزارشات تخلفات ساختمانی مهندسان ناظر سازمان و برگزاری جلسلت مستمر و منظم با شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای هماهنگی های بیشتر مورد تأکید مجدد ریاست سازمان استان  قرار گرفت.

دکتر حمیدی، در این دیدار ضمن تبریک انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره عنوان کرد: نقش شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان در توسعه بخشی به شهرها انکارناپذیر است.

وی ادامه داد: تعامل بین سازمانی می تواند راهگشای خیلی از مسائل برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان باشد.

شهردار بجنورد در خاتمه بیان نمود: باید به سمت و سوی فرهنگ سازی گسترده در شهر با هدف اعلام وظایف قانونی در ساخت و سازها و کنترل بر کاهش تخلفات حرکت کنیم.

در پایان جلسه نیز، اعضای هیات رئیسه سازمان و مدیران و معاونین شهرداری که در جلسه حضور داشتند نقطه نظرات خود را اعلام نمودند.

اطلاعیه های مهم

آخرین اخبار