جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متن خبر

Telegram
Email
Print

اهدای بیش از ۱۰۰ جلد کتاب توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به کتابخانه عمومی شهر

با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی صورت پذیرفت؛

اهدای  بیش از ۱۰۰ جلد کتاب توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به کتابخانه عمومی آیت الله مهمان نواز در هفته کتاب ، کتاب خوانی و کتابدار

به گزارش روابط عمومی سازمان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی شهر، بیش از ۱۰۰ جلد از کتب تخصصی و مرجع در حوزه مهندسی  و موجود در کتابخانه سازمان را به کتابخانه عمومی آیت الله مهمان نواز اهداء کرد.

مهندس کیان حصاری در حاشیه اهدای این کتاب‌ها به کتابخانه عمومی گفت: با توجه به سفارش‌های مکرر در خصوص ترویج فرهنگ مطالعه، و همزمان با هفته کتابخوانی تصمیم گرفتیم بخشی از کتاب‌های تخصصی و مرجع موجود در محل سازمان را برای استفاده همگان به کتابخانه مرکزی شهر اهداء کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به لزوم حرکت جامعه به سمت کتابخوانی اضافه کرد: همه ما باید به دنبال اهدای کتاب و تقویت پایه‌های فرهنگی جامعه خویش باشیم تا علاوه بر ترویج این حرکت فرهنگی در جامعه، باعث ارتقاء و افزایش سطح دانش و اطلاعات عمومی شهروندان شود.

وی در خاتمه بیان کرد طی اعلان فراخوان از تمام اعضای محترم سازمان دعوت می شود کتاب های مد نظر خود را تحویل سازمان نمایند تا با هماهنگی اداره کل کتابخانه های استان، اقدامات لازم برای استفاده عموم انجام پذیرد.

مهدی آریان ، سرپرست کتابخانه های عمومی استان نیز در این بازدید ضمن معرفی بخش های مختلف کتابخانه، با اشاره به برنامه های برگزار شده  و پیش رو هفته کتاب در کتابخانه های عمومی استان، به ارائه گزارشی از عملکرد و شاخص های کتابخوانی پرداخت .

اطلاعیه های مهم

آخرین اخبار